Shen Jingting yaptığı açıklamada internetin firmalara sayısız fırsatlar sunduğunu bildirdi.
İnternetle yurtdışına açılmaya başlayan Çinli firmalar için denizaşırı ve global oyuncu olma imkanı artık boş bir hayal olmaktan çıkıyor.
Hindistan'da yapılan açıklamaya göre Çinli UC Mobile bu sene Hindistan'da en az 5 milyon dolarlık yatırım yapmayı planlıyor ve 2015 yılında 100 milyon kullanıcı kitlesiyle Hindistan'ın bir numaralı mobil internet tarayıcısı olmayı hedefliyor. UC şu anda Hindistan'da %20'lik bir pazar payıyla Norveçli Opera'dan sonra ikinci sırada. Çok kısa bir sürede pazarın önemli bir payına sahip olan UC, Hindistan pazarına 2010 yılının sonuna doğru girmiş. Çin ve Hindistan kullanıcısı arasındaki benzerlikleri fark etmesiyle pazara girme kararını almışlar. Çok hızlı bir süre büyümelerine karşı halen kültürel farklılıklar, uluslararası pazardaki iş tecrübesi eksikliği gibi nedenler şirketin esas problemleri.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder