Çin Markalarının Yükselen Rekabeti
CCTV.com 19.03.2015Çin, Çin markalarının ulusal platformdaki rekabetini güçlendirecek devlet destekli kampanyaları başlattı.
Amaç, Çin firmalarının sadece imalatçı görünümünden kurtularak yenilikçi şirketler haline getirerek küresel marketlerde olumlu bir imaj yaratmalarını sağlamak.
Çin'in bu amacına ulaşması için önünde on beş senelik zamanı olsa da Çin firmaları şimdiden uluslararası marketlere açılmaya başladı bile.
Çinliler, Çin'de ithalat vergilerinin yüksek olması nedeniyle uluslararası markaları satın alıyor. Ama bu Çinli firmaların da markalaşmaya başlamasıyla değişebilir. Çin hala dünyanın üretim merkezi. Fakat artan iş gücü fiyatları firmaları eski usul üretim şeklinden uzaklaştırıyor. Markalaşma yükselen trend.
![]() |
Bullet Train |
http://english.cntv.cn/2015/03/19/VIDE1426695240452364.shtml
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder